aHad..30 Nov 08

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 9:56 PM

ari ahad ni aku g summit angkut komp yg ayah aku sewa kt Lembaga..
pg tu nk btolak van x idup..
abg sdare aku check rupe2nye bteri da kong..
ayark..da lmbt da tu..
ayah aku dgn gile2 pecutnye g workshop bli bteri bru utk van tu..
sbb nk cpt,xde mase nk charge bteri tu..
pastu ktorg g la summit amek komp2 itu..[gile skema ayat..^_^]
da amek tu ktorang pun mkn dkt ngan hotel pearl international kt jln kelang lama..
ayah aku g check ape mslh ngan komp yg die sewa kt org yg wat kursus kt hotel tu..
blk tu,ayah aku speeding gile sbb da lmbt nk g mahkota parade..
ade photo taking contest sbb ari sabtu tu pas bli cam Lumix tu dpt 1 pas utk msuk contest..
ktorg blk pilah dulu amek dora ngan ibu sbb ibu ckp die nk ikut..
pastu ayah aku speeding lg g mlake..[aku x prasan sgt sbb tdo..pnat seyh]
smpai tu,amek la gamba2 model tu pastu kene plih gamba mn yg nk di'print' utk contest tu..
abes tu,aku shopping sakan bli bju kemeja utk taun dpn..
kehkehkeh..3 helai kemeja,2 tie,1 bju putih..itulah brg2nye..
wuhuu~ sungguh best skali prasaan bershopping tanpa mngeluarkan duit..[sbb duit ayah aku..hee~ sori ayah..=p]
pastu g dataran pahlawan dpn mahkota tu..
dpt lg kasut futsal sbb kasut aku kene tibai ngan pencuri yg cilanat dlm tmn aku ini..
aku tggl kejap je kt atas rak kasut tu,da kene kebas..@#$#%$&%^
xpe2..aku dpt ko,aku seret ko g balai..
yahaa~ dis is my new futsal shoes..
harge rm100..
beg tu rm28 je..
haha..
aku x pk langsung yg 2 brg ni ori..
jnji ley pkai da la..
wahaha..
okie dokie..
[the end]

2 aYat JiwAng MreKa:

Comment by Miss.Hannah on December 2, 2008 at 11:19 PM

wehee
shopping sakan pa cik niy
sonok ah tu
:D

 
Comment by Mr. AciD on December 2, 2008 at 11:24 PM

hee~
sonok2..
muah2..

 
Powered By Blogger