TraveLLing ChAnneL..

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 12:21 AM

Camera Ready!
Ready For Take!
Screen Test 3 Take 2!
ACTION!

ya..tuan2 dan puan2 slmt dtg ke rancangan....
"Bersama Rasyid Di Cameron Highland"
yaa..sperti yg dtunggu2 utk sy mengupdate blog ini..
sperti tajuk rncgan kita pada hari ini,saya telah ke cameron highland pada 20-22 dis yg lalu..
strusnya kita akan mninjau hari2 saya di sana..
zzzaaaassss!

1st day
arini aku btolak ke cameron n smpai lebey krg kul 5..
cari punye cari hotel..x jumpe2..
last2..tpakse la mnginap di Strawberry Park Resort utk smlm..
hrge utk sbilik rm400..
then mlm tu ktorg jenjln kt pasar mlm kt brinchang..
mlm tu mmg sjuk gile arh..
da la sejuk,ujan lak tu..
pergh,mmg mngancam jiwa dan rage la wa kata lu..
mlm tu aku x bli pape..
mkn2 je ape yg ade..

2nd day
arini pulak ari aku jenjalan abes abesan kt cameron ni..
1st g breakfast dlu..
pntg woo breakfast..haha..
nk tau aku mkn ape?ni haa...

pergh..mmg lazat la smpai mnjilat sudu,garpu,pisau,pinggan n etc..kahkah..
then ktorg gerak jenjalan kt sekitar cameron tu..
xpe2..let da pixies do the work..

7 aYat JiwAng MreKa:

Comment by AzarNadhirah on December 25, 2008 at 1:17 AM

wah ko g x ajk ea.. cmnie ah ko.. g cameron tanpa jam ksygn ko.. hahahahak..

 
Comment by Mr. AciD on December 25, 2008 at 1:54 AM

huhu..
sampai ati ko ckp cmtu..
sedey ouh..

 
Comment by AzarNadhirah on December 25, 2008 at 2:27 AM

hahahaha..
si fad da bg lom jam ko?? die mst da blk nye an..

 
Comment by Mr. AciD on December 25, 2008 at 3:25 AM

lum lg ouh..
die bru blk mlm td..
nnt jumaat aku g pd kut..
gile la die tu..
adoi..

 
Comment by Anonymous on December 25, 2008 at 2:57 PM

woi pakcik...lapar aku nangga makanan ya...huhuh

 
Comment by Mr. AciD on December 26, 2008 at 12:22 AM

kahkah..
mun kau mok mkn..
dtg la cameron..
muahaha..

 
Comment by -anide- on January 14, 2009 at 12:34 AM

hey, sori for being random, apa lagu kat blog ktk nek towk? Pa namanya?

 
Powered By Blogger