&^%*&*&^&%&^@!!

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 7:27 PM

pebende la management maktab ni..
org len da dpt allowance..
kitorg x dpt lg..
what the f***??
korang nk ktorang mati kebulur ke kt cini??
aku da nk nyawa2 ikan da ni..
ikan pun da x mcm aku da..
siot tul..
haha..
sbnanye xde mende nk wat ni..
saje la aku mrepek2 jap..
td men futsal..
sume nak men ganas je..
lepak la weh..
sukan petang2 je..
bknye dpt mng RM1 juta pun klu dpt gol byk..
hadoi..
men passing2 je kan bgus..
aku x kesah la ngan sume2 skil yg ade..
tp jgn ler sampai kick bola tu kuat2..
kang kene lampu kt dlm gym tu kang..
sume tanak ngaku..
hadoi..
-the end-

3 aYat JiwAng MreKa:

Comment by athirah fauzi on January 28, 2009 at 8:30 PM

makan biskut saje la kamoo..
wawawawawawa~

 
Comment by amira rodzizan on January 28, 2009 at 9:34 PM

biskut da jd my main food since allowance dijangka kuar lewat.
kuikuikui
so, makanla biskut banyak2 ;DD

 
Comment by Mr. AciD on January 29, 2009 at 2:02 PM

damn!
aku da muak mkn beskut..
huhuk..
nak mkn lappy la pulak..
muahahahaha..

 
Powered By Blogger