Kebuntuan Kemelandaan Kedirian..

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 9:54 PM

arini da 10 mac 2009..
ari sabtu ni balik umah..
pastu sambung blaja blk..
sminggu blaja ade mock exam..
satu mende pun aku x bace lg..
ngan problem duit lg..
ngan kesihatan yg tidak menentu..
aku rase cam nk blk mrsm blk je..
sng sket idup..
pk nak blaja je(walaupun most all the time aku x blaja)..
adoi..
rindu member2 lame aku..
arap2 cuti ni dpt sehari due spend mase ngan diorg..
borak2 pasal kolej ke hape..
aku xtau la cuti ni dpt blaja ke x..
arap2 dpt la..
anset wat mslh lg..
naseb baek laptop ni msih lg dlm keadaan yg baek..
jgn la 'ko' wat mslh pulak..
mngamuk aku nnt..
aku da pnt sabar da ni..
haish..=(

3 aYat JiwAng MreKa:

Comment by amira rodzizan on March 11, 2009 at 11:45 AM

kahkahkah.
kesian dia ;P
aku nak balik selangorrrrrr asap !!

 
Comment by Mr. AciD on March 11, 2009 at 12:10 PM

wahkahkah..
wait until saturday la..=)

 
Comment by Miss.Hannah on March 22, 2009 at 3:49 AM

iMISSyou :C

 
Powered By Blogger