MonEy MAttErs!

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 8:53 AM

duit oh duit...
yup2 duit..
ape itu duit?
kenape perlu duit?
pentingkah duit itu?
lalalalala~
mesti la penting duit..
xde duit cane nak idup ma..
nak mkn ssh,nak jln2 ssh..
adoi..
ni bru elaun..
lum gaji+bayar bil+sewa tu ini lagi..
haish..
minggu ni aku terpakse spend rm295 utk baiki motor aku..
alangkah malangnye aku sbb duit tggl rm50++
nk byr duit baju cohort lg..
nk mkn utk bln dpn lg..
hadoi..
pening pale aku..
smlm ayah aku kol,anset nokia x dpt baiki lg..
f.y.i. anset nokia 6680 aku kene anta 'bengkel' sbb masuk air..
adoi..
malangnye idup..
aku x tau nk budget duit aku ni cane lg..
ngeng!

2 aYat JiwAng MreKa:

Comment by amira rodzizan on February 25, 2009 at 4:45 PM

i feel sorry for you. :)
duet jersey jangan lupa bayar k.
no compromise. haha
chill

 
Comment by Mr. AciD on February 26, 2009 at 7:46 AM

ceyt..
haha..
okie dokie..=)

 
Powered By Blogger