Mrepek..

Yg DicOreT oLeh Mr. AciD on 4:12 AM

yup..
sperti yang telah aku nyatakan di atas..
post ni aku nk mrepek sket..
nak cite ape aku wat arini pun xde pape pun..
aku bru pas tgk match MU td..
wlaupun mng tp x puas cam bese..
stakat mng penalti, hadoi..
boring la match td..
ptg td pas men futsal,ade la borak2 ngan member2 aku..
smlm aku tgk brite hangat..
PM Turki x puas hati ngan PM Israel..
yela..
yg laen sume sokong Israel..
Turki pun x puas ati la gak sbb die stuju ngan perjanjian damai antara Israel ngan Palestin..
siot tul PM Israel,ske2 je maki PM Turki..
ape lagi..
PM Turki bengang la..
pergh..
aku ckp mmg brani la die..
gaye ckp mcm nak cabar perang ngan Israel wooo..
power2..
gua respect sama lu la PM Turki..
ade smangat sbagai seorang penegak keadilan..
okay la..
till then..
-the end-

0 aYat JiwAng MreKa:

Powered By Blogger